Кременчуцька ЗОШ №3

Вівторок
16.07.2019
легка злива
19˚C

Конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти

Оголошення

 Керуючись рішенням XХХVІ сесії міської ради VII скликання від «24» квітня 2019 року «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності в місті Кременчуці», на виконання розпорядження департаменту освіти № 4-Р від 07.05.2019, відбудеться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти

 

  1. Найменування і місцезнаходження закладу
  1. 1 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Кременчуцької   міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Чкалова, 1-А.

 

  1. 2 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Мічурина, 28.

 

  1. 3 Кременчуцький ліцей № 4 «Кремінь» Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Першотравнева, 13.

 

  1. 4 Кременчуцька гімназія № 7 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Пілотів, 41-Б.

 

  1. 5 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Тараса Бульби, 6.

 

  1. 6 Кременчуцька гімназія № 9 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Івана Приходька, 38/5.

 

  1. 7 Кременчуцький ліцей № 10 «Лінгвіст» Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Лейтенанта Покладова, 8.

 

  1. 8 Кременчуцький ліцей № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Першотравнева, 53.

 

  1. 9 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Володимира Великого, 52.

  1. 10 Кременчуцький навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня № 15 – дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, квартал 278, б. 11.

 

  1. 11 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Велика набережна, 37.

 

  1. 12 Кременчуцький ліцей № 17 «Вибір» імені М.Г. Неленя Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Тараса Бульби, 14.

 

  1. 13 Кременчуцька гімназія № 18 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Ватутіна, 25.

 

  1. 14 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Шевченка, 58/69.

 

  1. 15 Кременчуцький ліцей – інтернат № 21 «СТАРТ» спортивного профілю Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Чкалова, 217.

 

  1. 16 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Олександрійська, 18.

 

  1. 17 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, проспект Полтавський 13 (І корпус), 16-А (ІІ корпус).

 

  1. 18 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, провулок Грозненський, 4.

 

  1. 19 Кременчуцька гімназія № 27 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, проспект Свободи, 104.

 

  1. 20 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, провулок Олега Кошового, 5-А.

 

  1. 21 Кременчуцька гімназія № 29 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Республіканська, 76.

  1. 22 Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Кременчуцької міської ради Полтавської області;

м. Кременчук, вулиця Героїв України, 39-А.

 

2. Найменування посади – директор.

 

3. Умови оплати праці

  На керівника закладу загальної середньої освіти поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для керівних працівників закладів загальної освіти усіх типів і найменувань.

3.1 Посадовий оклад - 14-18 тарифний розряд ЄТС (додаток 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»).

3.2 Підвищення посадового окладу:

  • за керівництво групами продовженого дня (за наявності в закладі не менше двох таких груп) – 5 % від посадового окладу (наказ Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102);
  • за роботу в певних типах навчальних закладів (ліцеї)  - 10 % від посадового окладу (додаток 1 постанови КМУ від 20.04.2007 № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки»);
  • підвищення на 10 % відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 № 22 «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників».

 

3.3. Надбавка за вислугу років  - 10 - 30% від посадового окладу (Порядок виплати надбавок за вислугу років педагогічних та науково-педагогічним працівникам навчальних закладів і установ освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 № 78).

 

3.4. Надбавка за престижність педагогічної праці – 5 - 30 % від посадового окладу (постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373 "Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування").

 

3.5. Надбавка за складність та напруженість у роботі згідно з контрактом  в розмірі до 50 % від посадового окладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).

 

3.6. Доплата за вчене звання професора - у граничному розмірі 33 % посадового окладу; доцента - у граничному розмірі 25 % посадового окладу. За наявності у зазначених працівників двох або більше вчених звань доплата встановлюється за одним (вищим) званням.

Відповідність ученого звання профілю діяльності на займаній посаді визначає директор Департаменту освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).

3.7. Доплата за науковий ступінь  доктора наук - у граничному розмірі 25 % посадового окладу; кандидата наук - у граничному розмірі 15 % посадового окладу. За наявності двох наукових ступенів доплата встановлюється за одним (вищим) науковим ступенем.

Відповідність наукового ступеня профілю діяльності на займаній посаді визначає директор Департаменту освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).

 

3.8.  Преміювання здійснюється за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці.

 

3.9. Щорічна основна відпустка 56 календарних дні (Порядок надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 346) з виплатою матеріальної допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу.

 

4. Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»

 

              Керівником комунального закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов'язків; має високі моральні якості.

 

5.   Вичерпний перелік документів, що подається до конкурсної комісії:

  1. . письмова заява про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  2. автобіографія або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  3. копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  4. копія документа про вищу освіту, не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
  5. копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  6. довідка про відсутність судимості;
  7. медична довідка, яка підтверджує, що фізичний стан не перешкоджає роботі;
  8. медична довідка про стан здоров’я щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному закладі охорони здоров’я за встановленою формою;
  9. 2 фотокартки (4*6см);
  10. мотиваційний лист, складений у довільній формі.

 

6.  Кінцевий термін  та місце подання документів для участі у конкурсі

 

         Документи зазначені в пункті 5 подаються до департаменту освіти (каб. 14) з 13.05.2019 по 31.05.2019 з 9.00 – 16.00; обідня перерва 12.00 – 13.00.

 

7. Дата та місце початку конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводиться в два етапи:

 - І  етап (перевірка знання законодавства України) розпочинається 18.06.2019р. о 9.00 в великій залі МВК.

 - ІІ етап (публічна презентація перспективного плану розвитку закладу та співбесіда) розпочинається 20.06.2019р. о 9.00 в великій залі МВК.

 

8. Складові  конкурсного відбору та їх тривалість

 

Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

Іспит складається з двох питань та вирішення ситуаційного завдання, що сформовані у білети.

Загальний час письмового іспиту для підготовки відповіді на екзаменаційний білет становить 60 хвилин.

Кандидати, які за результатами іспиту набрали більше 9 балів, допускаються до публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладів освіти та співбесіди. Тривалість презентації не більше 10 хвилин.

Публічна та відкрита презентація проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків. Під час презентації не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, етнічного походження, матеріального становища, соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.

 

9. Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі

 

Друженко Ірина Анатоліївна, начальник відділу дошкільних закладів, кадрової та організаційної роботи Управління дошкільної освіти, кадрової та організаційно – фінансової роботи департаменту освіти.

Департамент освіти, каб. 14, тел. 74-32-36

irdrug@ukr.net

 

10. Перелік питань та форма перевірки знання законодавства (письмова відповідь на білети), зразок ситуаційного завдання

 

  1. Право громадян України на освіту (стаття 3 ЗУ «Про освіту»).
  2. Мова освіти (стаття 7 ЗУ «Про освіту»).
  3. Складники та рівні освіти (стаття 10 ЗУ «Про освіту»).
  4. Організаційно-правовий статус закладів освіти (стаття 22 ЗУ «Про освіту»).
  5. Управління закладом освіти (стаття 24 ЗУ «Про освіту»).
  6. Права і обов’язки засновника закладу освіти (стаття 25 ЗУ «Про світу»).
  7. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (стаття 30 ЗУ «Про освіту»).
  8. Інституційний аудит (стаття 45 ЗУ «Про освіту»).
  9. Зовнішнє незалежне оцінювання (стаття 47 ЗУ «Про освіту»).
  10. Сертифікація педагогічних працівників (стаття 51 ЗУ «Про освіту»).
  11. Державні гарантії здобувачам освіти (стаття 56 ЗУ «Про освіту»).
  12. Вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника закладу освіти (стаття 58 ЗУ «Про освіту»).
  13. Органи управління у сфері освіти (стаття 62 ЗУ «Про освіту»).
  14. Повноваження центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки (стаття 64 ЗУ «Про освіту»).
  15. Повноваження органів із забезпечення якості освіти (стаття 67 ЗУ «Про освіту»).
  16. Основні завдання законодавства України про загальну середню освіту (стаття 2 ЗУ «Про загальну середню освіту»).
  17. Державні стандарти загальної середньої освіти (стаття 32 ЗУ «Про загальну середню освіту»).
  18. Повноваження закладу загальної середньої освіти (стаття 38 ЗУ «Про загальну середню освіту»).
  19. Повноваження педагогічної ради закладу освіти (стаття 39 ЗУ «Про загальну середню освіту»).
  20. Атестація педагогічних працівників (стаття 50 ЗУ «Про освіту»).
  21. Перелічіть ключові компетентності, визначені Законом України «Про освіту».
  22. Назвати принципи одного з ключових компонентів Концепції НУШ . (Концепція Нової української школи п.2).
  23. Яка структура Нової української школи? (Концепція Нової української школи).
  24. Яке спрямування матиме профільна школа? (Концепція Нової української школи).
  25. Яку класифікацію видів освіти вводить Закон України «Про освіту». (стаття 8 ЗУ «Про освіту»).
  26. Закон декларує  індивідуальну освітню траєкторію. Що це означає? (стаття 1 ЗУ «Про освіту»).
  27. Пояснити та обґрунтувати доцільність нової структури організації освітнього процесу в школі І ступеня. (Концепція Нової української школи п.6).
  28. Етапи реалізації політики у сфері реформування закладів середньої освіти (Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої  освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року).
  29. Назвіть форми освіти відповідно до Закону про освіту. (стаття 9 ЗУ «Про освіту»).
  30. Особливістю Нової української школи є організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини. Які осередки мають бути у навчальних кабінетах початкової школи? (Концепція Нової української школи п. 9).
  31. Основний законодавчий акт регулює складання, розгляду, затвердження бюджетів (ст.1 БКУ).
  32. Бюджетне зобов’язання (ст.2, ст. 48 БКУ).
  33. Бюджетне асигнування (ст. 2, ст. 47 БКУ).
  34. Власні надходження бюджетної установи (ст. 2, п.4 ст. 13 БКУ).
  35. Кошторис бюджетної установи (ст. 2 БКУ, п.1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №2280.
  36. Розпорядник бюджетних коштів (ст.2 БКУ, п.7 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів   бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228 ).
  37. Бюджетний запит (ст.2 БКУ).
  38. План асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (ст. 2 БКУ, п.1 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228).
  39. На кого покладено обов’язок створити необхідні умови для ведення бухгалтерського обліку в закладі (п. 6 ст. 8 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)?
  40. Які документи є підставою для відображення записів в облікових регістрах (п.п. 1, 2 ст. 9 ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)?
  41. Які реквізити є обов’язковими в первинних та зведених облікових документах. (п. 2 ст. 9 ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)?
  42. Хто несе відповідальність за складання первинних документів та недостовірність даних у них (п. 8 ст. 9 ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)?
  43. Для чого в закладі проводиться інвентаризація активів і зобов'язань (п. 1 ст. 10 ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)?
  44. Порядок проведення інвентаризації активів і зобов'язань (п. 2 ст. 10 ЗУ “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”; п.7 р.1 Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879).
  45. Лімітна довідка про бюджетні асигнування (п.27 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228).
  46. Видатки бюджету та економічна класифікація видатків бюджету (ст. 2,ст.10 БКУ, р.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333).
  47. Розпис бюджету та помісячний розпис асигнувань кошторису бюджетної установи (ст.2 БКУ, п.п. 2, 3 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228).
  48. Поясніть поняття «фінансування» і «оплата», «розподіл видатків», «касові видатки», “небюджетне зобов`язання”  (р. 1 Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372, Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938).
  49. Перелік документів при здійсненні оплати послуг (ст. 48 БКУ, Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938).
  50. Перелік документів при здійсненні придбання товарів (ст. 48 БКУ, Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938)
  51. Перелік документів при здійсненні оплати робіт (ст. 48 БКУ, Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938).
  52. Захищені та незахищені видатки бюджету (ст. 55 БКУ).
  53. Напрямки використання бюджетних коштів за кодами економічної

     класифікації видатків 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2270, 2280, 3110, 3120 (п.2, п.3 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333).

  1. Які питання надано право вирішувати установам і закладам освіти в організації оплати праці (п.3 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102)?
  2. Як проводиться зміна розмірів ставок заробітної плати (посадових окладів) протягом року (п.5 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102)?
  3. Якщо право на зміну розміру ставки заробітної плати (посадового окладу) настає в період перебування працівника у відпустці чи під час тимчасової непрацездатності, на підвищенні кваліфікації, стажуванні, нарахування заробітної плати за новими ставками (посадовими окладами) здійснюється з якої дати (п.5 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102)?
  4. Розмір посадових окладів окремих працівників адміністративно-господарського персоналу (в відсотках до посадового окладу керівника) (п.15 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102).
  5. Розмір підвищення ставок заробітної плати і посадових окладів (в відсотках до посадового окладу) (п.24 - п.29 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102).
  6. Порядок встановлення доплати робітникам, спеціалістам та службовцям, які зайняті на роботах з важкими та шкідливими умовами праці (п. Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102).
  7. Порядок підвищення керівнику школи та його заступникам посадового окладу за керівництво групами продовженого дня (п. 35 Інструкції, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102).

 

ЗРАЗОК ПЕДАГОГІЧНОЇ СИТУАЦІЇ

 

1.  Третьокласник приніс на урок жабу в скляній банці і бавиться на уроці, не слухаючи вчителя. Учителька, не підозрюючи що саме відволікає дитину, підходить до нього й завмирає (враховуючи той факт, що вона сама з відразою ставиться до жаб).

Як повинна вчинити вчителька, якими повинні бути її дії, реакція?

 

 

Заступник директора департаменту –

начальник управління                                                                   В.С. ЛОБОДА 

 

 

 

 

Друженко 74 32 36