Соціальний педагог

Скирда Світлана Олександрівна

Проблема, над якою працює заклад –  «Соціалізація  особистості  на  засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».

 

Проблема, над якою працює соціальний педагог - створення сприятливих умов для особистісно-творчого розвитку учня, надання йому комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі активізації творчого потенціалу.

 

Мета діяльності  соціального педагога: забезпечення взаємодії між школою, сім’єю та суспільством для кращого соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти.

 

Завдання:

1. Формування сприятливих умов для учнів з інклюзивною формою навчання, соціально-психологічний супровід інклюзивного навчання.

2. Профілактика насильства (домашнього)/булінгу: формування безпечного освітнього середовища, позитивного психологічного клімату в класах, в ЗЗСО.

3.Допомога у вирішенні проблем шкільної дисципліни.

4. Надання допомоги  в професійному самовизначенні старшокласників.

5. Формування  в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя, профілактика  вбереження від СНІДу серед неповнолітніх.

6. Адаптація учнів 1-х, 5-х,10-х класів, новоприбулих учнів і педагогів

7. Сприяти захисту прав та інтересів дітей.

8. Формування стресостійкості учасників освітнього процесу в умовах пандемії, карантину.

9.Профілактика девіантної поведінки(алкоголізму, наркоманії)

10 . Профілактика торгівлі людьми

11. Профілактика суїциду

 

Очікувані результати:

  • зменшення кількості конфліктів між учасниками освітнього процесу;
  • зменшення кількості учнів з девіантною поведінкою;
  • налагодження зв’язків з родинами учнів;
  • збільшення відсотку учнів, які обирають професію відповідно до своїх бажань, нахилів та інтересів;
  • активізація творчого мислення;
  • зниження кількості учнів, які мають шкідливі звички.