Скирда Світлана Олександрівна
Проблема, над якою працює заклад – «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».
Проблема, над якою працює соціальний педагог - створення сприятливих умов для особистісно-творчого розвитку учня, надання йому комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі активізації творчого потенціалу.
Мета діяльності соціального педагога: забезпечення взаємодії між школою, сім’єю та суспільством для кращого соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти.
Завдання:
1. Формування сприятливих умов для учнів з інклюзивною формою навчання, соціально-психологічний супровід інклюзивного навчання.
2. Профілактика насильства (домашнього)/булінгу: формування безпечного освітнього середовища, позитивного психологічного клімату в класах, в ЗЗСО.
3.Допомога у вирішенні проблем шкільної дисципліни.
4. Надання допомоги в професійному самовизначенні старшокласників.
5. Формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя, профілактика вбереження від СНІДу серед неповнолітніх.
6. Адаптація учнів 1-х, 5-х,10-х класів, новоприбулих учнів і педагогів
7. Сприяти захисту прав та інтересів дітей.
8. Формування стресостійкості учасників освітнього процесу в умовах пандемії, карантину.
9.Профілактика девіантної поведінки(алкоголізму, наркоманії)
10 . Профілактика торгівлі людьми
11. Профілактика суїциду
Очікувані результати:
- зменшення кількості конфліктів між учасниками освітнього процесу;
- зменшення кількості учнів з девіантною поведінкою;
- налагодження зв’язків з родинами учнів;
- збільшення відсотку учнів, які обирають професію відповідно до своїх бажань, нахилів та інтересів;
- активізація творчого мислення;
- зниження кількості учнів, які мають шкідливі звички.