Кременчуцька ЗОШ №3

Понеділок
06.07.2020
чисте небо
21˚C

Практичний психолог

Федотьєва Людмила Володимирівна

 Проблема над якою працює практичний психолог: психологічний супровід дітей з особливими потребами.

 Мета діяльності практичного психолога: допомагати учням з особливими потребами проводити консультативну   роботу з їх батьками.

 Завдання:

  •  Корекція особистісного розвитку дітей.
  •  Формування моральних якостей.
  •  Розвиток пізнавальних психічних процесів - пам'яті, мислення, уваги та уяви.
  •  Збагачення словникового запасу та розвиток зв'язного мовлення.

 Очікувані результати:

  •  Підвищення мотивації до навчання та покращення соціальної адаптації.

Поради батькам під час карантину (відео)

Поради психолога. Як поводи себе під час карантину

Ø Не панікуйте і зберігайте спокій.

Ø Навчіться ефективно розподіляти свій час проведений вдома.

Ø Не забувайте про необхідність певного фізичного навантаження: ранкова зарядка, виконання фізичних вправ. Наприклад, пригадайте, що деякі речі можна випрати руками, зробити разом з членами родини генеральне прибирання або пересадити рослини і т.д.

Ø Намагайтеся не проводити більшу частину доби за гаджетами. Дозуйте потік інформації. Для збереження психологічного здоров`я достатньо переглянути новини двічі на добу: вранці і та в другій половині дня. За час до сну краще взагалі вимкнути телевізор та будь-які носії інформації.

Ø Слідкуйте за своїми висловлювання щодо вірусу у присутності ваших дітей. Не сприяйте розвитку зайвих страхів, тривожності. Дитина повинна відчувати себе захищеною.

Ø Навчіть своїх дітей, як правильно себе поводити під час карантинних заходів.

Як організувати час своєї сім`ї під час карантину.

Ø Бажано з вечора скласти (по-думки чи письмово) план дій на наступний день. Було б добре, якби всі члени родини брали в цьому участь та обговорювали хто з них, що буде робити.

Ø Якщо всі члени родини вдома, спробуйте (якщо цього раніше не було) снідати, обідати та вечеряти разом. Спільно проведений час сприяє згуртування сім`ї, налаштовує на позитивний лад, створює атмосферу затишку, спокою. Під час вживання їжі не обговорюйте та не переглядайте новини (ЗМІ). Долучайте дітей до приготування страв.

Ø Шановні мами! У вас з’явилася нагода навчити своїх доньок готувати смачні страви, в’язати, вишивати, допомагати по господарству. Скористайтеся цією можливістю. Не примушуйте, а робіть разом. Не критикуйте, а навчайте.

ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЕПІДЕМІЮ

Діти відчувають наші тривоги та страхи, тому говорити з ними ПОТРІБНО, не замовчувати складних тем і не ігнорувати цікавість дитини.

Про що варто сказати дитині:
1. «Боятися - це НОРМАЛЬНО. Страх - це почуття, яке допомагає нам бути обережними та піклувалися про своє здоров‘я й здоров‘я інших людей».

2. «Якщо тобі страшно, ГОВОРИ мені про це. Страх стає меншим, коли ним ділишся».

3. «Страх зменшується, коли ЗНАЄШ, ЩО РОБИТИ, щоб захистити здоров‘я: дотримуватися карантину, на вулиці й закритих приміщеннях одягати маску та обробляти руки антисептиком/милом, тримати дистанцію від інших людей». Це тимчасові заходи безпеки, які нас захищають.

4. «Всі епідемії ЗАКІНЧУЮТЬСЯ і все стає як раніше».

Рекомендації для батьків:

✅ Обмежте перегляд новин вдома. Не варто перевантажувати дитину інформацією. Нехай вдома вона відчуває себе у ЗАХИСТІ й безпеці.

✅ Не обговорюйте поряд з дітьми найгірші сценарії. Діти нічого не можуть зробити, а переживати будуть не менше.

✅ Якщо дитина злякалася якоїсь інформації щодо епідемії - заспокойте її, поясніть, які міри робите ви, щоб захиститися. Запропонуйте дитині збудувати у її кімнаті захисну фортецію, ПОГРАЙТЕСЯ з нею. ПЕРЕМОЖІТЬ всі віруси.

✅ Якщо дитина хвилюється за здоров‘я бабусі чи дідуся, нехай поговорить з ними по скайпу, а вони її заспокоять, що РОБЛЯТЬ все, щоб захистити себе.

✅ Створіть щоденні сімейні РИТУАЛИ, які будуть підтримувати ПОЗИТИВНИЙ настрій у родині: чаювання, ігри, перегляд фільму всією родиною тощо.

Усім підтримки й безпеки! ❤️

Чим зайнятися супергерою на карантині – поради Трикуті, Квадрика і Кружка

 Лист МОН від 05.09.2018 № 1/9-529        “Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”

Лист МОН від 07.08.2018 № 1/9-487   “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020 н.р.”

Шкільному психологу.  На допомогу