Положення про класного керівника
План заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків боулінгу серед учнів 1-9 класів на 2019-2020 навчальний рік
2020-2021 навчальний рік.
Наше кредо: "… дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями.” В. Сухомлинський
Проблема, над якою працює колектив школи: "Створення психолого – педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів".
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: "Підвищення ефективності діяльності роботи класних керівників шляхом діагностики та моніторингу".
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Ш Л Я Х И Р Е А Л І З А Ц І Ї Т Е М И
- Забезпечити планомірне і поступове запровадження нових виховних технологій особистісно-орієнтованого виховання
- Формувати в учнів потребу в знаннях.
- Проводити спільну роботу сім’ї та школи щодо організації виховного процесу з дітьми схильними до правопорушень, активізувати роботу з формування в дітей навичок здорового способу життя.
- Формувати в дітей навички здорового способу життя.
- Проводити виховання учнів на загальнолюдських цінностях.
- Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання як способів розв’язування конфліктів.
- Оновлення виховного процесу, педагогічних технологій на основі провідних ідей педагогіки життєтворчості.
- Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я.
- Діяльність педагогічного колективу щодо забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів.
Пріоритетні напрямки роботи:
- Екологічний;
- Спортивно-оздоровчий;
- Просвітницька програма " Рівний – рівному”.
Основні напрямки та форми виховної роботи: написання «Книги пам’яті”; створення альбому «Історія школи»; фоторепортажі «Стежками рідної Черкащини»; організація пішохідних походів, автобусних екскурсій, інтелектуально-розвиваючі ігри. Стимулювання і корекція поведінки через виховні комплекси – гуртки, клуби, секції, творчі колективи. Розвиток індивідуальних обдарувань дітей. Виховання патріотизму та національної свідомості шляхом проведення конкурсів: "Шляхами козацької слави”, "Я –Україночка”, інсценізації української народної пісні, співпраця з фольклорним колективом села. Свята: "Традиції мого роду”, "Наші обереги”, "Квіти рідного краю”, "Свято зустрічі весни”. Ігри: "Подорож по Україні”, "Чудова сімка”, "Українського ми роду”..
Фізичний розвиток особистості через проведення спортивних заходів: Дні фізичної культури та спорту, декади туризму, військово-спортивні змагання, конкурси: "Амазонки”, "Юний Геракл”, Міс і містер "Спорт”, змагання по футболу, волейболу, баскетболу, настільному тенісу, "Веселі старти”, "Старти надій”, гра-випробування "Котигорошко” Сприяння розвитку різноманітних форм дозвіллевої діяльності: "Показуха”, КВК, конкурси кліпів, "Осінній бал”, Міс і Містер Осінь, конкурс "Джентельменів”, "Шкільний зорепад”, "Стара казка на новий лад”, шкільні дискотеки, відзначення календарних дат. Розвиток інтересу до вивчення основ наук через предметні тижні. Зустрічі з цікавими людьми: нарколог, сексопатолог, психолог, ветерани-афганці, випускники, ветерани праці, видатні земляки.
Перспективний план роботи шкільних методичних об'єднань класних керівників
І. Склад шкільних методичних об'єднань класних керівників:
1. Методичне об'єднання класних керівників 1-4 класів (керівник –Тимощук С.Б.)
Проблема: «Розвиток школяра на засадах особистісно-орієнтованого навчання».
2. Методичне об'єднання класних керівників 5-9 класів (керівник –Лелека А.О.)
Проблема: «Взаємозв’язок і взаємопорозуміння між класним керівником і класом, робота над створенням органів самоврядування, формування в учнів життєвих цілей та мети на майбутнє».
ІІ. Тематика засідань шкільних методичних об'єднань класних керівників:
1. Аналіз роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників за минулий навчальний рік та завдання на новий навчальний рік (вересень 2020 року).
2. Учнівське самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в сучасних умовах (жовтень 2020 року).
3. Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками на її основі (січень 2021 року).
4. Діагностичний метод для виявлення труднощів у виховній роботі (березень 2021року).
5. Підведення підсумків роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників за навчальний рік (травень 2021року).
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ. ПЕРЕЛІК ПРОБЛЕМ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ КЛАСНІ КЕРІВНИКИ
№ |
Класи |
Назва проблеми |
Виконавці |
1. |
5 – А5 – Б |
Вивчення вікових особливостей дітей при переході від початкової до середньої школи.Адаптація учнів. |
психолог Федотьєва Людмила Володимирівната класні керівники:Говоруха Ніна Іванівна Білокопитова Людмила Лаврентіївна |
2. |
6 – А6 – Б |
Виховання моральної свідомості та культурної поведінки в учнів. |
Цимбалій Наталія СтепанівнаПроуторова Катерина Миколаївна |
3. |
7 – А7 – Б |
Формування світогляду та духовного світу підлітка. |
Бондар Тетяна ВолодимирівнаКоношенко Лариса Валентинівна |
4. |
8 – А8 – Б |
Формування навичок самоаналізу і вміння відстоювати свою точку зору. |
Скирда Світлана ОлександрівнаЛелека Алла Олександрівна |
5. |
9 – А9 – Б |
Превентивне виховання учнів – пріоритетний напрямок виховання. |
Олійник Валентина МиколаївнаП’ятецька Людмила Володимирівна |
|
|||
|