«Не можна зводити духовний світ маленької людини до навчання. Якщо ми плануємо прагнути до того, щоб усі сили душі дитини поглинали уроки, життя її стане нестерпним. Дитина має бути не тільки школярем, а перш за все людиною з багатогранними інтересами, запитами, прагненнями». (Василь Сухомлинський)
Пріоритети виховної роботи в сучасній школі
Важливим елементом виховного процесу у школі є виховна система класу. Доцільно зазначити, що виховна система класу - це спосіб життєдіяльності та виховання членів класного співтовариства, що становить цілісну й упорядковану сукупність взаємодіючих компонентів і сприяє розвиткові особистості та колективу.
Планування виховної роботи (рекомендації з Osvita.ua)
Система виховної роботи . 2020-2021 нр
План виховної роботи на 2020-2021 нр
Положення про класного керівника
Класний керівник. Зміст, форма і структура плану виховної роботи
План заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків боулінгу серед учнів 1-9 класів на 2019-2020 навчальний рік
2020-2021 навчальний рік.
Наше кредо: "… дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями.” В. Сухомлинський
Проблема, над якою працює колектив школи: "Створення психолого – педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів".
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: "Підвищення ефективності діяльності роботи класних керівників шляхом діагностики та моніторингу".
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Ш Л Я Х И Р Е А Л І З А Ц І Ї Т Е М И
- Забезпечити планомірне і поступове запровадження нових виховних технологій особистісно-орієнтованого виховання
- Формувати в учнів потребу в знаннях.
- Проводити спільну роботу сім’ї та школи щодо організації виховного процесу з дітьми схильними до правопорушень, активізувати роботу з формування в дітей навичок здорового способу життя.
- Формувати в дітей навички здорового способу життя.
- Проводити виховання учнів на загальнолюдських цінностях.
- Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання як способів розв’язування конфліктів.
- Оновлення виховного процесу, педагогічних технологій на основі провідних ідей педагогіки життєтворчості.
- Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я.
- Діяльність педагогічного колективу щодо забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів.
Пріоритетні напрямки роботи:
- Екологічний;
- Спортивно-оздоровчий;
- Просвітницька програма " Рівний – рівному”.
Основні напрямки та форми виховної роботи: написання «Книги пам’яті”; створення альбому «Історія школи»; фоторепортажі «Стежками рідної Полтавщини»; організація пішохідних походів, автобусних екскурсій, інтелектуально-розвиваючі ігри. Стимулювання і корекція поведінки через виховні комплекси – гуртки, клуби, секції, творчі колективи. Розвиток індивідуальних обдарувань дітей. Виховання патріотизму та національної свідомості шляхом проведення конкурсів: "Шляхами козацької слави”, "Я –Україночка”, інсценізації української народної пісні, співпраця з фольклорним колективом села. Свята: "Традиції мого роду”, "Наші обереги”, "Квіти рідного краю”, "Свято зустрічі весни”. Ігри: "Подорож по Україні”, "Чудова сімка”, "Українського ми роду”..
Фізичний розвиток особистості через проведення спортивних заходів: Дні фізичної культури та спорту, декади туризму, військово-спортивні змагання, конкурси: "Амазонки”, "Юний Геракл”, Міс і містер "Спорт”, змагання по футболу, волейболу, баскетболу, настільному тенісу, "Веселі старти”, "Старти надій”, гра-випробування "Котигорошко” Сприяння розвитку різноманітних форм дозвіллевої діяльності: "Показуха”, КВК, конкурси кліпів, "Осінній бал”, Міс і Містер Осінь, конкурс "Джентельменів”, "Шкільний зорепад”, "Стара казка на новий лад”, шкільні дискотеки, відзначення календарних дат. Розвиток інтересу до вивчення основ наук через предметні тижні. Зустрічі з цікавими людьми: нарколог, сексопатолог, психолог, ветерани-афганці, випускники, ветерани праці, видатні земляки.
Перспективний план роботи шкільних методичних об'єднань класних керівників
І. Склад шкільних методичних об'єднань класних керівників:
1. Методичне об'єднання класних керівників 1-4 класів (керівник –Тимощук С.Б.)
Проблема: «Розвиток школяра на засадах особистісно-орієнтованого навчання».
2. Методичне об'єднання класних керівників 5-9 класів (керівник –Лелека А.О.)
Проблема: «Взаємозв’язок і взаємопорозуміння між класним керівником і класом, робота над створенням органів самоврядування, формування в учнів життєвих цілей та мети на майбутнє».
ІІ. Тематика засідань шкільних методичних об'єднань класних керівників:
1. Аналіз роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників за минулий навчальний рік та завдання на новий навчальний рік (вересень 2020 року).
2. Учнівське самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в сучасних умовах (жовтень 2020 року).
3. Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками на її основі (січень 2021 року).
4. Діагностичний метод для виявлення труднощів у виховній роботі (березень 2021року).
5. Підведення підсумків роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників за навчальний рік (травень 2021року).
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ. ПЕРЕЛІК ПРОБЛЕМ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ КЛАСНІ КЕРІВНИКИ
№ |
Класи |
Назва проблеми |
Виконавці |
1. |
5 – А5 – Б |
Вивчення вікових особливостей дітей при переході від початкової до середньої школи.Адаптація учнів. |
психолог Федотьєва Людмила Володимирівната класні керівники:Говоруха Ніна Іванівна Білокопитова Людмила Лаврентіївна |
2. |
6 – А6 – Б |
Виховання моральної свідомості та культурної поведінки в учнів. |
Цимбалій Наталія Степанівна Проуторова Катерина Миколаївна |
3. |
7 – А 7 – Б |
Формування світогляду та духовного світу підлітка. |
Бондар Тетяна Володимирівна Коношенко Лариса Валентинівна |
4. |
8 – А 8 – Б |
Формування навичок самоаналізу і вміння відстоювати свою точку зору. |
Скирда Світлана Олександрівна Лелека Алла Олександрівна |
5. |
9 – А 9 – Б |
Превентивне виховання учнів – пріоритетний напрямок виховання. |
Олійник Валентина Миколаївна П’ятецька Людмила Володимирівна
|
|
|||
|